2012. augusztus 22., szerda

Varrjunk együtt fedeles kis tárolót:)

Mindig szenvedtem azzal mikor megyek valahová és nem kell sok cucc, de a zene kell, és hogy hová is tegyem az ebook-omat.
Most készítettem neki kis táskát.
Először méretet kell venni a laptopról vagy e-bookról vagy arról amit tárolni akarsz benne.
Mérd le mekkora is legyen a vállpánt hozzá.
Én most megadom az én e-bookom méreteit én az alapján dolgoztam.
Szóval a vállpánt hossza 113 cm. Kell egy ilyen hosszú gurtni.
2 cm széles volt, így szabtam a táska anyagából egy 113 cm hozzú 6 cm széles csíkot.
Bevontam az anyaggal a gurtnit.
Egy darab 6*9 cm vásznat szabtam, kettéhajtott, levarrtam közé pedig ment a karabíner. Az alját ismét elvarrtam.
Itt kettő szerepel de csak egyet használunk fel.
Most elkészítjük a belső zsebet ahová teszem az ebookot.
17 cm széles anyagot szabtam 18 cm magasságút.
Kétszer vászonból egyszer flízből.
Az egyik vászonra rászeppeled a hátoldalára a flízt.
Összerakni az anyagokat a következő sorrendbe:
Vászon a flízzel rá színével a másik vászon
Felül összevarrni, majd kifordítani és letűzni..
Most szabni kell egy akkor vásznat mint az ebook+fedlap akkora hogy túlnyúljon majd a zseben...
2 darabot szabunk + egyet flízből.
Az egyik hátoldalára rászeppeljük a flízt.. és rátesszük a zsebet...
Most rátesszük a másik vásznat ez a hátoldala és a fedlap is egyben..színnel rá...
Most meg kell határozni mekkora legyen a fedlap, mert oda kell a vállpántot varrni úgy hogy felül a vállpánt belső fele legyen.
(Én itt elszúrtam mert nekem fordítva sikerült:)
Varrd körbe de egy kis nyílást hagy ki mert ott fogod kifordítani...
Jól bele van gyömöszölve a vállpánt:))))
Most már csak ki kell fordítani, levarrni a nyílást, gombot rá vagy valami záró szerkezetet és már kész is van...
Én még varrtam a fedlap tetejére egy gomblyukat mert a fülhallgató  vezetéke ott megy be és csatlakozik a book-ba.




A karabíner azért van hozzá, hogy akár lakáskulcsot vagy mobiltartót, zsepitartót hozzá tudj kapcsolni.
Remélem tetszik nektek is annyira mint nekem...
Ha el akarjátok készíteni akkor nosza, jó munkát hozzá!!



Nincsenek megjegyzések: